21 januari 2014

Kandidatenlijst PvdA Nederweert 2014

De Algemene Ledenvergadering van de PvdA afdeling Nederweert heeft de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart a.s. vastgesteld. Gekozen is voor een kwalitatief evenwichtig samengestelde lijst waarin alle kernen goed zijn vertegenwoordigd.

Onze wethouder Maria Frenken-Ras voert de lijst aan. Maan Vaas staat op plaats 2, gevolgd door Theo Hoovers, Jan van Nierop en Frank Voss.

De huidige raadsleden Huub Vissers en Theo van Ekerschot hebben na 10 respectievelijk 8 jaar besloten een stapje terug te doen en plaats te maken voor nieuwe kandidaten die over de kwaliteiten beschikken om onze jarenlange herkenbare inspanning voor een sociaal beleid voort te zetten; van cruciaal belang nu de gemeente vanaf 2015 belangrijke taken op het gebied van (jeugd)zorg en werkgelegenheid van het Rijk overneemt. Daarnaast zullen onze kandidaten Welzijn, leefbaarheid en natuur en milieu als speerpunt blijven nemen.

1. Maria Frenken-Ras Ospel

2. Maan Vaas Nederweert

3. Theo Hoovers Nederweert

4. Jan van Nierop Nederweert

5. Frank Voss Budschop

6. Cor de Nijs Leveroy

7. Wiek Vaes Nederweert

8. Fons Daamen Nederweert-Eind

9. Frans Orbon Budschop

10. Els Vaes-Jacobs Nederweert

11. Huub Vissers Nederweert

12. Theo van Ekerschot Nederweert

13. Jan Hartjes Budschop

14. Theo Burgers Nederweert

15. Jan Reemers Nederweert

16. Jeanne Heynen-Kessels Nederweert

17. Ton Weekers Nederweert

18. Otto Plantema Nederweert-Eind

19. Mart van de Mortel Nederweert

Het Bestuur PvdA afdeling Nederweert

Waar ben je naar op zoek?